Kingdoms and Castles
Kingdoms and Castles — гра про розвиток королівства від маленького селища до розкішного міста й дивовижного замку. Ваше королівство має виживати в динамічному й небезпечному світі. Чи захоплять ватаги вікінгів ваших підданих? Чи впадуть, підкошені стрілами, перед стінами замку? Може, дракон спалить комору, а люди помруть від голоду взимку, чи ви зможете дати чудовиську гідну відсіч? Успіх вашого королівства залежить виключно від вашої майстерності в будівництві міста й замку. Стратегічно плануйте місто, щоби зробити підданих щасливішими й залучити нових поселенців. Запроваджуйте розумні податки задля покриття витрат. Слідкуйте, щоб ваші піддані були ситі взимку й не хворіли чумою. Будуйте церкви, щоб уберегти їх від відчаю, та таверни, щоб зробити щасливішими. Ви навіть можете організувати святкування, якщо побудуєте міський майдан. Відправляйте лісників рубати дерева, влаштовуйте каменярні для будівництва власних замків, а також ефективно оброблюйте землі, щоби ваше місто розросталося й процвітало. Земля, на якій розташоване ваше місто, під загрозою вторгнення вікінгів. Під час цих навал вони вбивають і викрадають ваших підданих, забирають ресурси й палять будівлі до тла. Використовуйте потужну систему фортифікації замків, будуючи їх із блоків, які можна розташувати будь-де. Вежі та стіни створюються автоматично залежно від того, як ви їх розставляєте. Що вище розташовані вежі лучників й інша зброя, то більший радіус ураження вони мають. Пробуйте різні дизайни, щоб найкраще захистити ваше королівство й прославити себе як правителя. І все це відбувається в чудовому динамічному світі зі стилізованою системою генерації хмар і зміни пір року. Реалістичні алгоритми відтворюють зростання дерев. Залежно від ваших потреб лісники можуть вирубувати ваші ліси чи відповідально доглядати за ними. У Kingdoms and Castles, захоплюючій пригоді з будівництва міста, від вашого вибору залежить процвітання й виживання королівства.