Kiln
Double Fine Productions представляє Kiln — фантастичну гру про гончарів для тих, хто любить і створювати, і руйнувати. Ви отримаєте подвійне задоволення, створюючи чудові речі, а потім розбиваючи їх на дрібні черепки. Створіть свій горщик, покличте друзів і вступіть в команду різнокольорових духів, які б'ються один проти одного в поєдинках на мережевих аренах. Горщики, створені на гончарному колі, стануть бійцями, яких ви поведете у битву. Форма ваших творінь визначає доступні здібності й ваш стиль гри. Який горщик ви створите — великий чи маленький? Широкий або високий? Що ви виготовите: тацю, глечик, чашку або миску? На вас чекає безліч комбінацій різних розмірів і форм, у кожної з яких унікальні здібності й атаки, а також оригінальні, неочікувані стилі гри. Діючи разом, знайдіть найбільш вдалу комбінацію горщиків і стилів гри, щоб пробити ворожу оборону, набрати достатній запас води й погасити полум'я в печі суперників. Чи вистачить таланту вашій команді, щоб створити шлях до перемоги й буквально розбити своїх суперників? По мірі того, як на поле битви накопичується все більше уламків переможених союзників і ворогів, перемога все більше буде залежати від ваших навичок і злагодженої роботи в команді. Після перемоги, вирушайте в Горштадт, де ви зможете вдосконалити гончарні навички, прикрасити горщики, надавши їм неповторний вигляд, і поділитися витворами з друзями (а також полюбуватися їхніми шедеврами). Творіть і руйнуйте разом — обпалювати й розбивати горщики веселіше с друзями. Спілкуйтеся, експериментуйте з глиною й діліться творіннями або вирушайте в мережеві битви й починайте махати глиняними кулаками! Станьте майстром гончарної справи — працюйте з реалістичною глиною, створюйте керамічні вироби на гончарному колі й прикрашайте їх, використовуючи різноманітні техніки й інструменти.