Pride Decoration Pack
Набір із прикрасами «Прайд» для Kiln містить вісімнадцять нових яскравих прикрас для ваших горщиків, зокрема дев’ять нових наліпок, два прапорці для верхівки та сім смугастих глазурей, які дозволять вам виразити себе через чарівні витвори з глини!