Hunt: Showdown 1896
Знищуйте спотворених істот на загублених глухих болотах. Дайте відсіч одвічному злу, що нацьковує на вас потворних монстрів й інших відчайдушних мисливців у запеклому тактичному PvPvE-шутері від першої особи. Дійте поодинці або в групі та пам'ятайте: ставки високі. Тут немає героїв. Ризикуйте всім, повністю віддавшись полюванню. Полювання за нагородою: вбивайте заради щедрих винагород усіх, хто стане у вас на шляху, — бо охочих буде багато. Змагайтеся з іншими мисливцями, вистежуйте босів, відправляйте їх у пекло, збирайте трофеї й шукайте шляхи відступу. Якщо інші сповільнюють вас, полюйте самотужки. Якщо вважаєте, що сила в чисельності, візьміть із собою до двох товаришів по команді. Розвиток й перманентна смерть: ризикуйте всім, щоби розблокувати темні сили й отримати заборонені скарби. Кожна куля може стати вирішальною. Кожна рана завдає шкоди. Кожна смерть є остаточною. Але якщо досягнете успіху, кожна перемога буде незабутньою. Атмосфера й звукове оформлення: прислуховуйтеся до кроків у багнюці, поки ви, затамувавши подих, чекаєте на можливість завдати удару. Світ розмовляє з вами. Кожен постріл — повідомлення; кожен виючий пес — сигнал. Із грамофонів долинають невідступні мелодії гурту Port Sulphur Band. Слухайте і, можливо, помрете не сьогодні. Жива гра: прагніть більшого, адже світ постійно розвивається. Регулярні оновлення містять нові події, розширюють арсенал вашої зброї, знайомлять із новими персонажами й дають змогу отримати вишукані нагороди. Приєднуйтеся до квітучої спільноти Hunt, будьте в курсі подій і не залишайте Скверні жодного шансу.