Gothic 1 Remake - Demo
Ласкаво просимо до колонії. В цьому самостійному пролозі до Gothic 1 Remake на вас чекає абсолютно нова історія. Погляньте на сувору й безжалісну долину Рудників очами Ніраса у перші дні його перебування всередині бар'єра. Відвідайте захоплюючий світ першої «Готики» й вирушайте до невеликої пригоди, під час якої ви зможете оцінити атмосферу гри, зустріти відомих персонажів й дослідити місце, з якого почнеться пригода головного героя рімейка. Досліджуйте колонію у зручному вам темпі, спілкуйтесь з іншими каторжниками, розкривайте таємниці і бийтесь, щоб зрозуміти, що ви побачите у основній грі. Дія прологу розгортається до подій першої «Готики» і появи Безіменного. Погляньте по-новому на області, що стали легендарними, відтворені з нуля на движку Unreal Engine 5, і відкрийте для себе дбайливо пророблені вручну простори долини Рудників. Звісно, в основній грі вам належить пройти легендарний шлях Безіменного героя, відомий всім шанувальникам культової оригінальної рольової гри. Чи зможете ви знайти своє місце в колонії і прославитися? Особливості гри Представляємо абсолютно нову передісторію, дія якої відбувається в суворому й безжалісному світі «Готики». Поверніться до світу культової класичної рольової гри 2001 року й зустріньте легендарних персонажів. Дослідіть долину Рудників, повністю відтворену з технологіями нового покоління. Спробуйте оновлену бойову систему, з якою битви стали більш плавними й динамічними, але не втратили ретельно розроблену тактичну основу.