Flock
Flock — багатоосібна кооперативна гра, де гравці в ролі літаючих пастухів опікуються власними унікальними зграями чарівних літаючих істот. Ця гра — ода радості польоту й відкриття. На початку ви отримаєте невеличку отару літаючих овець. Їх треба годувати й переганяти на свіжі, недоторкані пасовища. Під час гри ви розкриєте секрети чарівного нагір’я і його диких істот. Дивних літаючих істот. Це риби? Птахи? Змії? То справжня таємниця. Вони здебільшого приязні, а якщо постаратися, вам вдасться приручити їх і привабити до своєї зграї. Коли зграя овець збільшиться, а їх вовна стане довшою, овець можна буде стригти й виготовляти з вовни капелюхи, кардигани та навіть шкарпетки! Знайдете всіх істот? Навіть дуже рідкісних й ексклюзивних? Залишите їх собі чи поділитеся з друзями? Зв’яжете найдовший у світі шарф?