Exit Bundle
Деталі — це різниця між життям і смертю. Ця повна колекція від Take IT Studio об'єднує чотири напружені психологічні пригоди, які винагороджують за пильність і карають за найменшу помилку. Незалежно від того, чи зачиняєте ви магазини під наглядом тиранічного боса, полюєте на надприродні аномалії чи приховуєте план втечі від викрадачів — тут немає місця для помилок. 1. The Stairwell На вас чекає величезний вертикальний лабіринт. У ролі охоронця ви маєте пересуватися неймовірною будівлею, де оточення постійно змінюється. 🔍 Знайди відмінність: Йдіть вгору, якщо все нормально; біжіть вниз, якщо помітите аномалію. 🕯️ Режим «Кошмар»: Киньте виклик темряві з однією лише мерехтливою свічкою. 2. There’s a Gun in the Office Ви в’язень, і у вас є п’ять днів, щоб знайти вихід. Досліджуйте оточення, поки викрадачі відсутні, але будьте обережні: вони помічають усе. 🕵️ Скритність та стратегія: Ретельно плануйте маршрут, щоб дістатися до кабінету зі зброєю. 🧹 Замітайте сліди: Кожен ящик і вимикач світла мають бути повернуті в початковий стан до найдрібніших деталей. 3. Before Exit: Supermarket У проходах тихо, але тиск оглушливий. Зачиніть магазин ідеально або готуйтеся до негайного звільнення. 🛒 Щоденні завдання: Зачиняйте холодильники, вимикайте світло та мийте підлогу. 🧐 Зоркий глаз: Шукайте дрібні помилки, такі як прострочені товари або зламані неонові вивіски. 4. Before Exit: Gas Station Нічна зміна на віддаленій заправці добігає кінця, і бос вимагає досконалості. Виконайте всі пункти списку, перш ніж нарешті вирушити додому. 🧼 Чистота та порядок: Мийте підлогу, прибирайте в майстерні та поповнюйте полиці. ⛽ Обов'язки надворі: Стежте за паливними колонками та відтирайте масляні плями.