The Boba Teashop
The Boba Teashop — це затишна хорор-гра, у якій ви володієте та керуєте магазином боба-чаю. Готуйте чаї з боба, обслуговуйте клієнтів та розширюйте меню, щоб привабити більше відвідувачів. Ви граєте за Рісу — жінку близько тридцяти років, яка втомилася від корпоративного життя й вирішила здійснити свою мрію: відкрити власний магазин боба-чаю. Це психологічна хорор-гра, що створює напруження за допомогою моторошної атмосфери, тривожних подій та раптових моментів сильного переляку, які з’являються тоді, коли їх найменше очікуєш.