Anomaly Games Bundle
Приготуйтеся до ультимативної перевірки спостережливості та виживання в іграх The Stairwell, Before Exit: Supermarket та Before Exit: Gas Station. Незалежно від того, чи досліджуєте ви нескінченну сходову клітку на наявність дивних явищ, чи закриваєте магазини під пильним оком вимогливого боса, кожна зміна вимагає абсолютної досконалості. Прибирайте робоче місце, обслуговуйте останніх клієнтів і пильнуйте аномалії, щоб безпечно виконати всі завдання. Перевірте свою зоркість у різних локаціях, підкорюйте глобальні таблиці лідерів і дізнайтеся, чи зможете ви вибратися неушкодженими.