Everdream Valley - Farm & Family Pack
Вирощуйте, досліджуйте та створюйте незабутні спогади з повною версією Everdream Valley. Набір "Ферма і сім'я" включає повну базову гру та DLC "Сімейний час", додаючи нові сюжетні завдання, персонажів, захопливі міні-ігри та розширені можливості персоналізації. Будуйте ферму своєї мрії вдень, переживайте магічні пригоди вночі — і допоможіть усій родині відчути себе як удома в долині. Everdream Valley – Основна Гра Фермерська пригода з дрібкою магії. Грайте наодинці або в кооперативі до 4 гравців. Вдень відновлюйте свою затишну ферму, перетворюючи її на літній рай. Досліджуйте, вирощуйте врожай, доглядайте за тваринами та відбудовуйте свій дім. Вночі втілюйтесь у різних істот через сни та приносьте чарівність долині. Everdream Valley: DLC "Сімейний час" Відчуйте тепло сім'ї та спільноти в DLC "Сімейний час". Пориньте в нові історії, знайомтеся з новими персонажами та допоможіть своїм батькам і бабусі з дідусем перетворити їхні будинки в долині на затишні куточки мрій. Що на вас чекає: - Будиночок дідуся й бабусі: новий великий проєкт! - Нові сюжетні завдання: зворушливі історії та свіжі випробування. - Нові персонажі: ваші мама й тато приєдналися до пригод! - Нові тварини: милі кролики, барвисті птахи, комахи та кумедні качки. - Нові рослини та меблі: понад 30 нових декоративних варіантів. - Нові міні-ігри: п'ять захопливих занять. - Удосконалення садівництва: розміщуйте рослини поза грядками для ще більшої персоналізації! Не гайте часу — отримайте Everdream Valley - "Ферма і сім'я" ЗАРАЗ для найкращого досвіду Everdream Valley на консолі!