CONSCRIPT
Оформіть передзамовлення на CONSCRIPT, щоб додати до свого арсеналу позолочену копію Маузер К96 із набору «Золотий пістолет». «Позолочена китайська копія самозарядного німецького пістолета стандартного зразка. Підробку видають лише неправильні зарубки на прицілі». CONSCRIPT — це гра в жанрі survival horror, що взяла лише найкраще з класики свого жанру. Її дія відбувається в 1916 році посеред світової війни. Безжалісні механіки, взяті зі старих ігор, дадуть вам відчуття справжнього жаху і напруження. В CONSCRIPT ви приймете на себе роль французького солдата. Ваш брат зник під час битви за Верден. Тепер вам доведеться обшукати лабіринти окопів, блукати по захопленим фортецям і перебиратися через спірні території, щоб знайти його і зберегти свою родину. Класичні для жанру survival horror механіки отримають друге життя в унікальних історичних декораціях: битві за Верден. На вас чекає можливість переграти на різних рівнях складності, різні фінали, костюми, що можна розблокувати і додаткова зброя. "Боріться з безліччю ворогів з допомогою зброї ближнього й дальнього бою періоду Першої світової. Виживіть у атмосфері неймовірного жаху, яку збагачують унікальна піксельна графіка і саундтрек, що давить на розум. Прокладайте шлях по складним рівням, де вам доведеться вирішувати непрості загадки, при цьому уважно стежачи за припасами і плануючи кожний крок. На вас чекає дорога по зв'язаним зонам, які змодельовані відповідно до подій Першої світової війни.