UNDER DEFEAT
КЛАСИЧНА ІДЕЯ В НОВІЙ ОБГОРТЦІ Under Defeat — це стрілянка з вертикальною прокруткою, в якій ви керуватимете гелікоптером, що може рухатися у восьми напрямках. Ця елегантна, спрощена гра має лише дві кнопки — відкрити вогонь і скинути бомбу, — що робить її легкою в освоєнні, але складною в опануванні. Особливістю гри є механіка відхилення: коли ви повертаєтеся, постріли злегка зміщуються вліво або вправо, що дозволяє здійснювати стратегічні атаки під кутом. Також у вас є невеликий допоміжний пристрій, схожий на супутник, який стріляє самостійно. Однак для його заряджання потрібно на деякий час відпускати кнопку вогню, що створює тактичні перипетії, які нечасто зустрічаються в жанрі «shoot 'em up». НОВІ ДОПОВНЕННЯ Існує велика різниця між грою в аркадному залі й грою вдома, і Under Defeat отримала кілька нових доповнень з моменту свого дебюту в аркадах у 2005 році. Режим «Новий порядок» адаптує її до сучасного формату 16:9, а сама гра отримала якісніші текстури й чотири саундтреки на вибір. Серед них — новий саундтрек від оригінального композитора Шінджі Хосое, відомого своєю роботою над Ridge Racer, Tekken, Street Fighter EX, SuperSweep та багатьма іншими іграми. Звісно, для повноти вражень ви можете пограти в Under Defeat в оригінальному аркадному форматі. Як саме насолоджуватися цим бомбезним екшеном — вирішувати тільки вам! ПОКЛИК ІЗ МИНУЛОГО Under Defeat — це справжня класика. Розроблена G.rev, гра вперше побачила світ в аркадних залах Японії майже два десятиліття тому. За ці роки її адаптували для кількох платформ. Зокрема, вона вийшла на Dreamcast у 2006 році — задовго після того, як закінчилася офіційна підтримка консолі. Видання 2024 року — це остаточна версія гри, що містить усі попередні матеріали, ретельно перенесені ветеранами жанру. НЕСКІНЧЕННА ВІЙНА Under Defeat не занурює вас у незрозумілий науково-фантастичний всесвіт, в якому немає жодного сенсу. Натомість вона пропонує (переважно) реалістичне зображення футуристичного минулого. Власне, ви гратимете за пілота гелікоптера під час затяжної війни між німецькомовною Імперією й англомовним Союзом — у конфлікті, що триває вже понад десять років. Обидві сторони виснажені, кожна зазнала величезних втрат, але мир так і не настав. Невже цей руйнівний конфлікт ніколи не закінчиться? Зіграйте, щоб дізнатися!