Coloring Book: Complete Bundle - 396 drawings
Насолоджуйся безмежною творчістю: - 396 малюнків для розфарбовування! - Палітра з 310 кольорів для чудових відтінків - 9 інструментів для розширених ефектів і зручності – наприклад, пензлик, який завжди малює всередині контурів Розмальовуй разом: - До 4 гравців можуть розмальовувати одночасно! Coloring Book: Complete Bundle містить: ● Основний розділ ● Джунглі ● Космос ● Родина та дім ● Транспорт ● Бал-маскарад ● Мила принцеса ● Космічні розваги ● Кумедні тварини ● Морські тварини ● Життя на фермі ● Пригода зі скарбом ● Пригода ● Класичні історії Завдяки широким можливостям Coloring Book ідеально підходить як для дітей різного віку, так і для дорослих, які хочуть розслабитися.