Coloring Book: Basic Chapter
36 нових малюнків, поділених на 6 унікальних тем: ● Гарні коти, що граються у вітальні ● Дива океану (дельфіни, черепаха...) ● Милі тварини на фермі (поросятка, курчата...) ● Дівчатка в ігровій кімнаті зі своїм собакою ● Могутні динозаври в доісторичному світі ● Круті вантажівки та будівельники на будівельному майданчику Розфарбуй 36 нових малюнків!