Chained Echoes
Chained Echoes — це сюжетна гра жанру JRPG, в якій група героїв мандрує величезним континентом Валандіс, щоб покінчити з війною між трьома королівствами. Під час своїх пригод команда подорожуватиме різноманітними широкими територіями, від вітряних рівнин та екзотичних архіпелагів до затоплених міст і забутих підземель. Беріть свій меч, готуйте магію або піднімайтеся до свого Меха. Гра Chained Echoes — це RPG в 16-бітному стилі, події якої розгортаються у фентезійному світі, де дракони — таке ж звичне явище, як і пілотовані механічні костюми. Супроводжуйте групу героїв у їхніх мандрах землями, наповненими чудовими персонажами, фантастичними пейзажами й підступними ворогами. Чи зможете ви принести мир на континент, де війна лютує поколіннями, а зрада очікує на кожному кроці?