Cat Quest III
Нехай дух пригод умурчить вас у подорож у грі Cat Quest III, третій частині відомої серії Cat Quest! Станьте відважним мурр-ським розбійником у 2,5D рольовій грі з відкритим світом, дія якої відбувається на фантастичному піратському архіпелазі в Муррибському морі. Шкідливі хвостаті пірати шукають Північну зірку, давно втрачений міфічний скарб. Разом із надійним супутником вирушайте в плавання на власному кораблі! Але будьте насторожі, адже в морі небезпечно, а щури-пірати переслідують вас за наказом Короля піратів... ПОВЕРНЕННЯ КОТА Найпухнастіша й наймиліша рольова гра повертається! Пориньте в яскраву барвисту пригоду, величезний новий світ із різноманітними підземеллями й біомами, бийтеся у жорстоких битвах, споряджених новою вдосконаленою бойовою системою, комбінованими атаками і можливістю міняти зброю. Можна грати самотужки або в локальному кооперативі! ПРИГОДИ В МУРРИБСЬКОМУ МОРІ Вперше в серії підкорюйте мурр-ські простори та бийтеся на власному кораблі! Подорожуйте морем, без зволікань ступайте на сушу, досліджуйте простори, де ще не був жоден кіт, шукайте здобич у піратському Муррибському морі. На вас чекає безліч скарбів, в тому числі нова зброя, наприклад, мушкетон, пухнасті закляття, розкішне вбрання і багато іншого! ТОЧКА НА КАРТІ Вирушайте в неповторне полювання за скарбами і напишіть власний піратський роман! Досліджуйте моря й береги у власному темпі або знайомтеся з дивакуватими персонажами і допомагайте їм виконувати їхні завдання! Про Північну зірку оповідають легенди і нісеКІТниці, а отже вам належить шукати підказки, знаходити докази і розкрити багато секретів Муррибського моря. Тож сміливо хапайте удачу за хвіст, підіймайте якір і вперед!