Axe Cop
Колись замислювалися, як виглядала б jRPG професійного рівня, якби її написала буквально п'ятирічна дитина? Ну... ми це зробили. Без жодних фільтрів---узагалі. Знайомтеся: Malachai Nicolle, 5 років, наративний директор Axe Cop. Він любить динозаврів, бородавочників і Санту. Malachai зіштовхує Axe Cop і його команду крутих бійців із найсмертоноснішими, найогиднішими й найжахливішими лиходіями, яких лишень може вигадати його уява. Виконуй місії проти його найпідступніших ворогів, таких як Bad Santa Claus, Dr. Stinkyhead, Dr. Doo doo та багатьох інших! Axe Cop підійде як казуальним, так і хардкорним шанувальникам RPG — у грі повно стратегії, квестів і сюжету, куди кожен геймер радо увігне свою сокиру! Знайшовши свою сокиру на місці загадкової пожежі, Axe Cop розпочинає кар'єру найепічнішого героя в історії. Заволодівши загадковою машиною, здатною перетворити будь-якого лиходія на хорошого хлопця, він і його команда героїв упевнені, що зможуть раз і назавжди покласти край усім негідникам. Але спершу їм треба вистежити три магічних самоцвіти, щоб її запустити. Дорогою Axe Cop зіткнеться зі своїми найпідступнішими ворогами й відвідає деякі з найнебезпечніших місць із коміксу — вулкан, повний динозаврів, нутрощі велетенського монстра, ба навіть сам Лондон! Лиходії об'єднуються й аж ніяк не збираються полегшувати Axe Cop пошук цих магічних каменів. * КЛАСИЧНІ RPG-БОЇ: Покрокові битви з сучасними фішками. Збирай команду, налаштовуй характеристики та прокачуй потужні здібності з кожним новим рівнем. * УНІКАЛЬНІ ЗДІБНОСТІ ГЕРОЇВ: Кожен персонаж — це щось геть інше. Проруби собі шлях крізь перешкоди, врубай шалену музику або кидай радіокерований шкарпетко-бумеранг. Так-так, усе саме так. Кожен персонаж пропонує свій підхід до кожного рівня. * ГЛИБОКІ ВІДСИЛАННЯ ТА УЛЮБЛЕНЦІ ФАНАТІВ: Практично кожен персонаж Axe Cop є у грі, навіть такі маловідомі, як El Fuego (реслер, якого перетворили на картоплину). * ІСТОРІЯ, ЯКА ЗАНЕСЕ КУДИ ЗАВГОДНО: Натхненна всім коміксом цілком, з основними місіями та додатковим контентом, що вбирають у себе енергію "тут можливо все".