Car Cops
У Car Cops ти більше, ніж звичайний поліцейський - ти уважний офіцер, який не пропускає жодної підказки! Патрулюй вулиці, зупиняй підозрілих водіїв і занурюйся в насичене діями життя поліцейського. Кожна зупинка може привести до небезпечного злочинця, відчайдушної погоні або людини, яка терміново потребує допомоги. Перевіряй документи, оглядай обличчя та скануй кожну деталь, щоб вирішити, чи водій невинний. Від розрізання сидінь до знешкодження бомб у багажнику - тобі потрібно залишатися пильним і покладатися на інстинкти та спорядження. А коли на твоєму шляху з’явиться розшукуваний злочинець, готуйся до захопливої погоні - і не вагайся застосувати зброю, коли настане час! Але справа не лише у злочинцях - ти допомагаєш і звичайним людям. Деяким водіям може знадобитися СЛР, інші стикаються з пожежею авто або поломкою, з якою впораєшся тільки ти! Особливості: - Детальні перевірки транспортних засобів: Перевіряй документи, звіряй обличчя та шукай підозрілі предмети. - Інтенсивні автомобільні погоні: Переслідуй злочинців у швидких погонях містом. - Сутички зі злочинцями: Будь готовий, коли злочинці чинять опір - ховайся та відкривай вогонь у відповідь. - Професійні поліцейські інструменти: Використовуй рентген, розрізай сидіння та досліджуй кожен куточок авто. - Встановлення справедливості: Доставляй підозрюваних до суду та вирішуй їхню долю. - Роль рятувальника: Проводь СЛР, гаси пожежі авто або допомагай у разі поломок. Думаєш, зможеш впізнати злочинця з першого погляду? Перевір свої інстинкти!