Woodturning 3D: Complete Edition
Візьми різець, виріж форму, розфарбуй її спреями та продай свій шедевр клієнтам! Як початківець тесля, ти маєш проявити терпіння та точність, вирізаючи навіть найскладніші вироби з увагою до найдрібніших деталей - так само, як у справжній роботі з деревом. Особливості: - Використовуй різці 3 різних форм і починай вирізати! - Користуйся інструментами точно та обережно, адже будь-який неправильний рух впливає на кінцевий вигляд - Приймай замовлення клієнтів на різні скульптури та заробляй гроші - Прикрашай свої дерев яні роботи 15 кольоровими спреями та 24 трафаретами! - Виконуй спеціальні завдання, щоб отримувати грошові нагороди - Одягай круті скіни на інструменти та виглядай як професіонал - Покращуй свою майстерню та надай їй нового вигляду - Виріши, чи продавати свої скульптури, чи виставляти їх на полиці колекції - Проводь аукціони своїх робіт і подивись, хто запропонує найбільше! У цьому захопливому світі кожен рух має значення. Ти не використовуєш інструменти навмання, а працюєш як скульптор, що перетворює звичайні шматки дерева на унікальні та барвисті витвори мистецтва. Тут важлива не швидкість, а точність - приємна перерва від звичних аркадних ігор - ідеально підходить для casual гравців і тих, хто шукає новий виклик! Перетвори дерево на дивовижні скульптури та опануй мистецтво точності!