Hidden Paws
Відчиняйте машини, розгрібайте купи дров, шукайте по лісах. Коти добре ховаються, та коли ви підходите ближче, вони нявчать, тож прислухайтеся, щоб знайти їх усіх. На вас чекають більше 12 затишних зимових пейзажів і 120 котиків, що хочуть бути знайденими.