Blue Prince
Ласкаво просимо до Маунт Холлі — загадкового маєтку з кімнатами, що змінюються. У Blue Prince ви поринете у незвичну для жанру пригоду, яка спромоглася поєднати таємниці, стратегію й головоломки, які сплітаються в непередбачувану подорож. Чи приведуть ваші дослідницькі кроки до кімнати 46, про яку стільки чуток? ПЛАНУВАННЯ МАРШРУТУ Підійшовши до зачинених дверей у Маунт Холлі, ви самі вирішуєте, що за кімната з'явиться далі, а кожне рішення визначає шлях, яким ви прямуватимете через маєток. За кожними дверима ховаються нові захопливі кімнати, з унікальними випробуваннями й таємницями. Але будьте обачні: планування маєтку щодня оновлюється, і кімнати, які ви бачили сьогодні, завтра можуть бути зовсім іншими. КОЖЕН КРОК МАЄ ЗНАЧЕННЯ Ваш щоденний прогрес залежить від кімнат, які ви обираєте для дослідження, та інструментів, які знайдете в них. Предмети в грі можна застосовувати у різні творчі способи, що сприятимуть дослідженню, за допомогою унікальних стратегій ви долатимете щоденні труднощі. Проте, будьте обережні — кожного ранку маєток оновлюється, і в ньому зникає все, окрім постійних вдосконалень, які ви зробили у своєму плані. Якщо, звісно, вам вистачить розуму знайти його! НАРОДЖЕННЯ ІСТОРІЇ Як спадкоємцю Маунт Холлі, вам доручено досліджувати його мінливі зали в пошуках кімнати 46. Однак, що далі ви просуваєтесь углиб маєтку, то більше починаєте розуміти: під ним ховається дещо значніше, ніж просто зникла кімната. Дізнайтеся про минуле, сплетене з шантажу, політичних інтриг і таємничого зникнення місцевого автора дитячих книжок. Що глибше ви занурюєтеся, то більше усвідомлюєте: минуле ближче, ніж здається.