Bartender Hustle
Створюйте приголомшливі коктейлі з точністю та креативністю, просуваючись по кар'єрних сходах у світі барменів. Відкрийте для себе різноманітні унікальні заклади, від затишних барів до елітних коктейль-лаунжів, занурюючись у насичену сюжетну історію, яка перевірить ваші навички та харизму. ОПАНУЙТЕ СВОЄ РЕМЕСЛО Змішуйте дивовижні коктейлі в п'яти унікальних барах з доступом до більш ніж ста інгредієнтів, включаючи лікери, соки та гарніри. ПОСПІЛКУЙТЕСЯ Зустрічайся з різними клієнтами на своєму шляху бармена, кожен з яких має унікальну особистість та вподобання щодо коктейлів. РОЗВАЖИТИСЯ Перевірте свою майстерність, обслуживши якомога більше клієнтів у швидкому режимі аркади, або змішуйте напої у власному темпі в режимі пісочниці.