Привіт, вижилі з ARK! Тут твій старий приятель Боб. І в мене є новини, які збивають вас з ніг! Я говорю про ARK: Bob's Bundle, найкращий пакет, який поєднує дві епічні пригоди ARK в одній неймовірній угоді. Ви отримаєте в руки: ARK: Survival Ascended Відродження в нову еру виживання динозаврів! ARK: Survival Ascended переосмислює улюблений досвід ARK із приголомшливою графікою Unreal Engine 5, яка оживляє доісторичний світ, як ніколи раніше. Досліджуйте приголомшливо красивий острів, приручайте та розводьте сотні вражаючих істот, створюйте потужні інструменти та зброю, будуйте розгалужені бази та пробивайте собі шлях до вершини харчового ланцюга. ARK: казки Боба Приєднуйся до мене, Бобе, коли я розповідаю про свої легендарні пригоди ARK! Озвучений Карлом Урбаном, я поділюся своїми неперевершеними історіями з юною Мікою, озвученою Ауліі Кравальо. Поєднайте мою сагу про ARK, відновивши мої анімовані Нотатки дослідника, і відчуйте диво, химери та суцільну двокулачну дію моїх неймовірно правдивих ескапад через Острів, Випалену Землю, Аберацію та Вимирання! Не пропустіть ARK: Bob's Bundle – неперевершений досвід ARK!