Content Warning
А ОСЬ І ПЛАН! Станьте відомі або помріть під час спроби! Content Warning ― це кооперативна гра, де вам треба знімати з друзями моторошний контент, який завіруситься. Крок 1. Спустіться в Cтарий світ Зберіть загін, створіть обличчя за допомогою ASCII, купіть оснащення і спустіться в капсулі до Старого світу! Там ви знайдете жахливих анімованих чудовиськ, прокляті реліквії та інші артефакти! Крок 2. Зніміть щось страшне Зніміть стільки жахів, скільки зможете, але пам’ятайте, що кисень може закінчитися, а друзі — померти… Крок 3. Залийте відео на SpöökTube Якщо виживете, поверніться до капсули, щоб разом із рештою групи знову опинитися на поверхні. Залийте відео пригод на SpöökTube, влаштуйтеся для відтворення і чекайте на шалене зростання переглядів! А ще… отримуйте гроші!