Solarpunk
Solarpunk - це гра про виживання у технологічно розвиненому світі, що складається з летючих островів. Самостійно або з друзями ви можете будувати, вирощувати їжу, створювати пристрої й досліджувати небо на власному дирижаблі. Solarpunk - це спокійна гра-пісочниця про виживання та крафтинг, створена лише двома розробниками. Грайте наодинці або в кооперативі: будуйте креативні будівлі, декоруйте свій дім безліччю меблів і предметів, вирощуйте та готуйте їжу, створюйте ґаджети й досліджуйте далекі острови на власному дирижаблі. Використовуйте сонячну та вітрову енергію, щоб створити власну енергосистему та автоматизувати процеси - наприклад, збір ресурсів і полив рослин. 🏠 Вільне будівництво Створюйте базу своєї мрії з великої кількості матеріалів і декору. Зробіть свій острів затишним і по-справжньому своїм. ⚡ Енергосистема Генеруйте електроенергію з вітру й сонця. Погода впливає на виробництво, тому варто планувати наперед. Зберігайте енергію в батареях і забезпечуйте бездротове живлення своєї бази. 👥 Мультиплеєр Грайте наодинці або з друзями. У кожного - свій інвентар. Ви можете будувати разом або облаштувати власний куточок у небі. 🐷 Тварини й фермерство У Solarpunk ви живете у симбіозі з тваринами. Жодної експлуатації - тільки співіснування. Наприклад, якщо добре ставитись до свиней, вони можуть знайти трюфелі. Овочі та фрукти - основне джерело їжі. Сійте насіння й збирайте врожай. 🤖 Автоматизація Використовуйте транспортні дрони для збирання ресурсів і автоматизуйте рутинні завдання, щоб мати більше часу на будівництво й дослідження. ✈️ Дирижабль Кожен гравець може створити власний дирижабль і подорожувати між островами в пошуках нових ресурсів.