Aquarium Land: Complete Edition
Рибалити в морі, плавати, ловити золотих рибок, морських зірок, рибок коі та додавати їх у свій акваріум, щоб розширити свій акваріумний магазин! Керуйте моторним човном, катайтеся на водному мотоциклі або просто стрибайте у воду і пірнайте з другом в багатокористувацькому режимі! Особливості: - 4 милих вихованця, які будуть слідувати за вами всюди і давати вам активний бонус (збільшена швидкість лову риби або збільшена готівка, зібрана з риб) - 400 додаткових дорогоцінних каменів, які можна витратити на поліпшення, наймання працівників і негайне заповнення акваріумів рибою - 4 секретні рибки, яких можна годувати, щоб заробити очки в Кубку краси - 4 нові прикраси для акваріума - багато різних водних світів - 100+ видів риб, яких можна зловити - багатокористувацький режим до 2 гравців - 20 кумедних скінів на вибір - апгрейди персонажів, клієнтів і співробітників - катання на моторних човнах і водних мотоциклах - різні стилі пірнання з крутими анімаціями - декорації акваріума - корабельні експедиції Відкрийте для себе дивовижні місця, наповнені широким розмаїттям красивих тварин. Відкрийте для себе величезних і легендарних істот, щоб привабити більше відвідувачів. На кожну морську тварину, велику чи крихітну, знайдеться свій покупець, все, що вам потрібно зробити, - це продавати рибу з позитивом! Інвестуйте в свій акваріумний магазин і досліджуйте морський світ, як справжній рибний магнат! Чим більше грошей ви заробляєте, тим більше оновлень і акваріумів ви можете отримати!