Crowd City: Gold Edition
Збирай людей по всьому місту та перемагай суперників завдяки своїм лідерським якостям. Чим більше людей ти зустрічаєш, тим більшою стає твоя юрба! Особливості Gold Edition: - 6 карт для бігу - 41 скін, щоб ваша натовп виглядала ще крутіше - додаткові 1000 монет - Покращення для натовпу - Весела ігрова механіка - Захоплива музика - Просте керування — кожен зможе грати - Прості правила і море задоволення! Стережись інших гравців. Якщо в них більше учасників, твоя група буде повністю поглинута, і тобі доведеться починати спочатку... Спробуй смішні скіни та грай на різних картах. Доведи, що саме твоя юрба — найсильніша в місті!