Crowd City: Zombie Apocalypse DLC
З цим DLC ви розблокуєте - нову карту Зомбітауна - 2 скіни зомбі-гравців в американський футбол - звичайну, страшну шкіру зомбі - 1000 монет Перетворіть на зомбі всіх, кого зустрінете, створіть найбільшу орду, про яку ви навіть не мріяли, і захопіть Зомбітаун!