Crowd City: Pirate Island DLC
З цим DLC ви розблокуєте - нову піратську карту - Шкіра на грудях - Скіну скелета - Скін новачка - 1000 монет Набирайте нових піратів, створюйте найбільшу банду та підкорюйте острів!