Yakuza 0
80'lerin ışıltısı, ihtişamı ve karmaşası Yakuza 0'a geri döndü. Kahraman Kazuma Kiryu ve serinin müdavimi Goro Majima ile birlikte Tokyo ve Osaka'da büyük bir mücadeleye girin. Kazuma Kiryu olarak oynayın ve basit bir borç tahsilatı yaparken işlerin nasıl ters gittiğini ve cinayete karıştığını öğrenin. Daha sonra gümüş ayakkabılı Goro Majima'yı kontrol edin ve bir kabare kulübünün sahibi olarak “normal” hayatını keşfedin. Anında üç farklı dövüş stili arasında geçiş yapın ve her türlü serserileri, gangsterleri, haydutları ve ayak takımını dövün. Kemik kırıcı komboları ve vahşi bitirici hareketleri yapmak için bisikletler, tabelalar ve araba kapıları gibi çevresel nesneleri kullanarak dövüş yeteneğinizi bir üst seviyeye çıkarın. Dövüşmek 1988'lerin Japonyası'nda zaman öldürmenin tek yolu değildir: Diskolar ve dans kulüplerinden klasik SEGA eğlencelerine kadar çok detaylı, neon aydınlatmalı bir dünyada dikkatinizi çekecek çok şey var.