People of Note
Bu sıra tabanlı RPG müzikalinde, yıldızlığa giden yolculuğunda bir müzisyen topluluğu kurarken Cadence'e katıl. Değişen koşullar ve tür değiştiren karma saldırılarla her savaşın müzikal bir performansa dönüştüğü, daha önce hiç yaşamadığın bir savaş deneyimi yaşa!