Tribe: Primitive Builder
Maskeli bir yerli tarafından sudan çıkarılıyorsunuz. Onun yardımıyla, gizemli adanın derinliklerine yolculuğunuza başlıyorsunuz. Sizi bekleyen zorluklarla yüzleşin ve henüz keşfedilmemiş yerleri keşfedin. Tehlikeli bir volkan, gizemli karakterler ve mistik kabileler. Hayatta kalmak için ne yapacaksın? İnşaatçı olarak, sesiniz yaşlılara eşittir. Tribe: Primitive Builder'daki konumunuzu kullanın, kabilenizin ihtişamını geri kazanmaktır. Siz ve diğer köylüleriniz için yararlı olacak her şeyi bulun. Çevreyi kendi yararınıza kullanın ya da daha önce birçok medeniyet gibi yok olun. Ne yaparsanız yapın, her zaman önceden plan yapın. Yanlış bir karar medeniyetinizin çöküşünü görebilir... Binalarınızı yükseltin ve gelişen bir köy oluşturmak için edindiğiniz malzemeleri kullanın. Kabilenize barınak, yiyecek ve iş sağlayın. Daha dayanıklı ve daha görkemli binalar yapmak için ritüeller gerçekleştirerek yeni planların kilidini açın. Adanın yeni bölgelerine erişmenizi sağlayacak yeni yapılar inşa edin. Keşfedilmemiş yerler birçok sır barındırırken, aynı zamanda tehlikeli de olabileceklerini unutmayın! Adadaki yolculuğunuza başlayın! Yaşlıların rehberliğini takip edin, görevleri tamamlayın ve ana hikayeye dalın. Eğer kabileye liderlik edecekseniz, önce onların güvenini kazanmalısınız, böylece zor zamanlar geldiğinde, size yardım edeceklerinden emin olabilirsiniz. İnşaatçının rolü önemlidir, ancak malzemeler her şey değildir! Yaşamak için yemek yemelisin. Doğru aletleri üretin ve avlanmaya başlayın. Sadece sizin değil, köylülerinizin açlığını gidermek için ete ihtiyacınız olacak. Yerliler yiyecek almanıza yardımcı olabilir. Köyde açlığın hüküm sürmesine izin veremezsin! Köyünü büyüt! Tribe: Primitive Builder'da, ihtiyaçlarını karşılamaktan sorumlu olduğunuz için kabilenin ne kadar hızlı genişlediğini kontrol edersiniz. Çok hızlı genişleyin ve kendinizi açlıktan ölürken bulun, çok yavaş genişleyin ve gelecek olan şey için hazırlıksız hale gelin. Hayatta kalmanın bir yolunu bulabilecek misin?