İsteğe Bağlı Oyunlar sürümü İngilizce, Fransızca, İtalyanca, Almanca, İspanyolca, Portekizce.18. yüzyıl. Kuzey Amerika. Fransız-Amerikan Yerlisi Savaşının yarattığı karmaşanın ortasında Assassin Brotherhood'un genç ve korkusuz bir üyesi olan Shay Patrick Cormac olarak oynuyorsunuz. Trajik bir şekilde sonuçlanan bir görevin ardından, Shay Suikastçılara sırtını dönüyor ve onlar tarafından öldürülmeye çalışılıyor. İhanete uğramış olan Shay bıçaklarını kendisine çevirenleri ortadan kaldırarak intikamını alacak ve tarihteki en korkulan suikastçı avcısı olacak.●Assassin Brotherhood'u Amerika'dan silmeyi kendisine görev edinmiş korkusuz bir Suikastçı avcısı olun ●Morrigan gemisiyle Kuzey Buz Denizinin tehlikelerine göğüs gerin ●New York'tan River Valley'e ve Kuzey Atlantiğin açık denizlerine kadar Amerika'yı keşfedin.