The Evil Within Digital Bundle
Bu paket, The Evil Within ile birlikte The Assignment, The Consequence ve The Executioner paketlerinden oluşan tüm Season Pass içeriğini kapsamaktadır. Resident Evil serisinin yaratıcısı Shinji Mikami ile Tango Gameworks'ün yetenekli ekibi tarafından geliştirilen The Evil Within, korku temalı hayatta kalma oyunlarına yeni bir soluk getiriyor. Detaylı ve ürkütücü ortamlarla karışık bir hikâyenin birleşimi, oyuncuyu gerilimin uç noktasına taşıyacak olan sürükleyici bir dünya yaratıyor. Elindeki sınırlı kaynaklarla hayatta kalmak için savaşacak ve korku ile aksiyonun kusursuz birleşimi olan bu oyunda korkuyu derinden yaşayacaksın. Bu paketle gelen ek içerik, oyunculara Dedektif Juli Kidman'ın rolüne bürünüp The Evil Within'i yeni bir perspektiften, Bekçi isimli canavarın gözünden yaşama şansını sunuyor.