The Consequence
İki bölümlük oyunun son bölümü olan The Evil Within: The Consequence'ta oyuncular, The Evil Within sırasında nerede olduğuyla ilgili soruları yanıtlayan bir hikayede Sebastian Castellanos'un gizemli partneri Juli Kidman'ın rolüne bürünüyor. Bu hikâyede Juli, huzur bozucu yeni düşmanlarla karşılaşacak, yeni gizemler keşfedecek ve yeni sırları ortaya çıkaracak. The Consequence, Juli Kidman'ın gizli planlarını ve The Evil Within'in dehşet verici olayları ardındaki gizemli grup Mobius'la olan gizemli bağlantısını ortaya çıkarma fırsatını The Evil Within hayranlarına sunuyor.