SILENT HILL 2
Ölen eşinden bir mektup alan James, onu bir kez daha görme umuduyla onunla pek çok anıyı paylaştığı yere gidiyor: Silent Hill. Orada, gölün yanında eşine ürkütücü derecede benzeyen bir kadın buluyor... "Benim adım... Maria," kadın gülümsüyor. Yüzü, sesi... Tıpkı onun gibi. Serinin en iyisi olarak övülen psikolojik hayatta kalma-korku oyununda ürpertici görsellik ve içgüdüsel seslerle en yeni donanımda ustalık eserini tecrübe et. Yüksek Kaliteli Grafikler ve Sesler SILENT HILL, ışın izleme gibi son teknoloji teknik iyileştirmeler sayesinde her zamankinden daha gerçekçi bir dünya ve tüy ürpertici bir atmosfer sunuyor. Üstelik üç boyutlu yeni ses düzenlemeleri eşliğinde kendini aksiyonun merkezinde hissedeceksin. Daha Büyük Ortamlar Daha önce erişilemeyen veya yeni versiyonda ilk kez eklenen mekânları ve binaları keşfet. Silent Hill kasabasını, genişletilmiş haritasının sunduğu yepyeni bir bakış açısıyla deneyimlerken bile büyük beğeni toplayan eski hikâyenin tadını çıkarmaya devam edeceksin. Omuz Üstü Kamera Orijinal oyundaki sabit kamera kadrajlarının yerini alan omuz üstü kamera perspektifine sahip yeni sürüm ile James'in görüş açısına daha çok yaklaşacak ve canavarların kol gezdiği kasabayı keşfederken çok daha heyecan verici ve sürükleyici bir deneyimin keyfine varacaksın. Gelişmiş Savaş Deneyimi Çelik boru ve tabanca gibi tanıdık silahlar, bu kez güncellenmiş savaş sistemleriyle seni bekliyor. Zamanlaması dikkatlice ayarlanmış kaçınma hamleleri ve nişan alma gibi eylemler, canavarlarla savaştığın anları her zamankinden daha ilginç ve gerilim dolu kılacak.