The Executioner
The Evil Within: The Executioner'da Bekçi'nin kuvvetini kendi gözlerinle gör. The Evil Within'in üçüncü ve son eklentisi, oyuncuları Bekçi'nin birinci bakış perspektifinden farklı savaş arenalarına sokuyor. Başlangıçta Bekçi'nin meşhur çekicini kullanacak olan oyuncular, yeni silahlar ve geliştirmeler kazanmak için The Evil Within’in simgeselleşmiş kötü adamlarına karşı savaşacak. Victoriano Malikanesinin Köşkünde geçen The Executioner, birinci bakıştan yakın dövüş ile Bekçi olmaya zorlanan bir adamın hikayesini anlatıyor.