Sonic Mania
Göz alıcı HD grafiklere sahip yepyeni 2D Sonic Mania ile geçmiş ve geleceği en iyi şekilde kutlayın. Sonic olarak hızlı koşun, Tails olarak yükseklere uçun ve Knuckles'ın vahşi gücüyle engelleri aşın. Yeni patronlar ve Dr. Eggman'in robotlarıyla savaşırken eski Sonic macerasını yeniden yaşayın. Yarışma Modunda başa baş mücadele edin veya İş Birliği Modunda arkadaşınızla oynayın. Geliştirenler: Sonic Team iş birliğiyle Christian Whitehead, Headcannon ve PagodaWest Games. Sonic Mania'ya Hoş Geldiniz!