Slender: The Arrival (2015)
Yalnız başınızasınız. Size yardım edebilecek kimse yok. Kimse çığlığınızı duyamaz. Slender: The Arrival, Mark Hadley'nin nefes kesen heyecanıyla yeniden canlandırılan Slender Man'in resmi oyun uyarlamasıdır. Blue Isle Studios ile birlikte geliştirilen The Arrival, yepyeni bir hikaye, gelişmiş grafikler, uzun süre tekrar oynanabilir içerik ve daha önemlisi, en iyisinden bir hayatta kalma temalı korku deneyimi sunmaktadır.