Slain: Back from Hell
Slain: Back from Hell Altı lanetli diyarı, altı ölümcül derebeyinden kurtarmaya çalışan, Gotik Dünya’nın mahkum kahramanı Bathoryn’in kaderi senin elinde. Korkunç ve ölümcül yaratıklarla dolu çürümüş topraklarda, bir kaleye yükselmeden (ve bazen inmeden) önce savaşarak ilerlemek ve bir yandan da şeytani tuzakları ve iğrenç canavarları yenmek zorunda. Ağır metal görseller ve Curt Victor Bryant (eski Celtic Frost) tarafından kaydedilen daha da ağır metal oyun müzikleri eşlik ediyor. Özellikler Zorlayıcı “element” temelli yakın dövüş ve sihirli savaş 6 saatlik kemik parçalama, metalle dolup taşan kargaşa ve ürkütücü kan macerası Şeytani sürülerle savaşırken kullanmak üzere 3 eşsiz silah Oyun müziklerinin tamamı eski Celtic Frost, Curt Victor Bryant tarafından kaydedildi. \m/ Kurnazca gizlenmiş sırlar (şşş). Ele başı dövüşleri mini ele başı dövüşleri, alt mini ele başlı dövüşleri ve büyük alt mini ele başı dövüşleri. Bu oyunda zorlayıcı seviye atlamalar, bıktırıcı taşlamalar, yok!