Perennial Order
2 boyutlu, dallı budaklı boss akını oyunu Perennial Order'da atmosferik Karanlık Çağ, doğası dünyayı talayan canavarların istilası altında. Tek başına ya da yanında bir dostunla yerel veya çevrimiçi eşli oyunda gizemli dünyayı keşfe çık. Sanatsal 2D stilde alışılmadık karakterlerle dolu bir hikâyeye ortak ol ve tekinsiz boss'ları kese biçe ilerle.