Prison Architect: Total Lockdown Bundle
Total Lockdown Bundle ile cazip bir fiyat karşılığında en iyi maksimum güvenlikli hapishaneyi oluştur ve yönet. Bu bundle, Prison Architect'i ve oyunun genişletmelerini içeriyor: Escape Mode, All Day and A Night, Psych Ward, Island Bound ve Going Green.