Prison Architect: Xbox One Edition
Çok önemli hapse tıkma işlemleri için yüksek güvenlikli bir hapishane binasının kontrolünü ve yönetimini eline alma Xbox One’a geliyor! Senin Tasarımın, Onların Kaderi Geçmişte sosyal düzeni kurmakta başarısız olmuş, şimdi ise mahkumlar için rehabilitasyon ve barışçıl bir birliktelik imkanı sunan bir hapishane inşa etmek ve yönetmek ister misin? Hapishanen insan haklarını görmezden gelen, kasıtlı sertlikte bulunan ve iyi niyet ve özgürlük kavramlarından uzak bir yer mi olsun? Karar senin. Prison Architect oyununda büyük tasarımının mahkumların hayatlarını etkisini göreceksin, rehabilitasyon için ütopik bir merkez, vahşi Süper Güvenlikli Hapishane veya ikisinin ortasında bir yer olacak. Mahkumların tümünün ihtiyaçları karşılansa bile bir şeyi sakın unutma; burası halen bir hapishane ve kimse orada olmak istemiyor. Prison Architect macerana Hapishane Öyküleri (macera) oynayarak başla. Daha sonraki ve daha büyük hapishanelerde görülebilecek acil durumlarla uğraşmadan önce küçük bir hapishaneyi ilk icraatını yapman için gereken her şey ile donatılmış küçük bir hapishanede işin ipuçlarını öğreneceksin. Ortalığı kasıp kavuran yangınlar, rehine durumları ve hapishane çapındaki isyanlar ile nasıl başa çıkacağını öğreneceksin, eğer hepsinde başarılı olursan Başkan kendi hayallerini gerçekleştirebileceğin yepyeni bir hapishaneyi sana verecek. Yüksek Güvenlikli bir Hapishane İnşa Et ve Yönet Kendi hapishaneni inşa etmeye hazır olduğunda, Mimar Modunda (kum havuzu) istersen önceden inşa edilmiş hapishanelerden birinin kontrolünü alabilir istersen de tamamen baştan bir tan yaratabilirsin. Hem mimar hem de yönetici olarak yeni hücreler yapmaktan çalışanları işe almaya ve reform programları oluşturmaya kadar her şeyden sen sorumlu olursun. Bu esnada da muhbirler, kaçakçılar, çete savaşları, büyük isyanlar ve daha fazlası ile uğraşırsın! Hapishane inşaatın bittiğinde, tasarımlarını topluluk içinde paylaşmak için Muhafız Dünyası ile çevrim içi ol. Ayrıca tüm dünyadaki diğer Mimarların hapishanelerini de arayabilir ve oynayabilirsin.