Prison Architect - Second Chances
Prison Architect: Second Chances, reform ve rehabilitasyon özellikleriyle mahkumlarına yeni bir başlangıç sunuyor, davranışlarını düzeltmelerine ve ceza sürelerini kısaltmalarına yardımcı oluyor. Temel Özellikler Reforma Dönüş: Hayvanlarla Terapi, Sivillerle Görüşmeler ve eski tutukluların verdiği Çatışma Çözümü dersleri gibi yeni programlar, mahkumların olumsuz özelliklerini ortadan kaldırabilir ve daha iyi davranışlarla sonuçlanabilir. Güzel Davranış: Bulundukları eylemler temelinde mahkumların ceza süreleri uzatılıp kısaltılabilir ve yeniden suç işleyenler artık hapishaneye geri gönderilebilirler. Oyunculara, rehabilite olan her mahkum için ödül, yeniden suç işleyen her kişi içinse ceza verilecek. Gelişme Mekânı: Önceden iş meziyetine sahip olan ya da sonradan iş meziyeti kazanan mahkumlar, bir Fırın ve Restoran da dahil olmak üzere, mahkumlarca işletilen mekânlarda hem tutuklulara hem de ziyaretçilere satış yapabilecek. Topluma Dönüş: Mahkumlar farklı iş ve eğitim programlarına katılarak iş deneyimi kazanabilirler.