Parking Masters Deluxe Edition
Park etme becerilerinizi çok çeşitli zorluklarla sınayacağınız Parking Masters'a hoş geldiniz! Otomobilleri, kamyonları, otobüsleri ve römorklu araçları, tümü gerçekçi fizik ve büyüleyici bir görsel stille tasarlanmış çok sayıda seviyede manevra yapın. Bu paket şunları içerir: - Parking Masters - Parking Masters - Big Rig DLC - Parking Masters - Bus Driver DLC 2 DLC'nin eklenmesiyle, büyük araçları incelik ve kontrolle manevra yaparken hassasiyetinizin sınırlarını zorlayan 100 ek seviyeye çıkın. Parking Masters Deluxe Edition tüm park tutkunları için gerçekçi ve ödüllendirici bir deneyim sunuyor. Ustalığınızı kanıtlamaya ve park şampiyonu olmaya hazır mısınız?