Parking Masters - Bus Driver
Yepyeni 50 park seviyesinde otobüs şoförü rolünü üstlenin! Her seviye, otobüsünüzü gittikçe zorlaşan alanlara yönlendirmeniz için sizi zorluyor ve büyük bir aracı ustalıkla manevra yapma yeteneğinizi geliştiriyor. Her seviye park etme becerilerinizi test etmek ve geliştirmek için tasarlanmıştır. Park etme becerilerinizi mükemmelleştirmeye ve en iyi otobüs şoförü olmaya hazır mısınız?