Only Up Rush
Dünyanın en yüksek noktasına ulaşmak için becerilerinizin sınırlarını zorlayın. Sadece seçilmiş olanlar zaferin heyecanını tadabilir, uçurumun kenarında durup aşağıdaki Dünya'ya hayranlıkla bakabilir. Zıplayın, parkur yapın ve binlerce metrelik zorlu mücadelelerde kendinize karşı yarışın. Zamanla yarışın, onu geçin, rekorlar kırın ve benzeri görülmemiş yüksekliklere ulaşın! Tek kural düşmemek! NOSTRA GAMES ekibinin yeni hitine göz atın. Nefes kesici manzaralar sizi bekliyor!