Neon Abyss Deluxe Edition
Ateşli "run n gun" aksiyonunu ve derin, roguelike mekaniklerini bünyesinde harmanlayan Neon Abyss, sizi Hades tarafından Abyss'e sızma ve Yeni Tanrıları yenme amacıyla kurulmuş bir tim olan "Grim Squad" üyesi olarak savaşa sokuyor. Patron olmayı başarabilecek misiniz? O zaman Neon Abyss Dijital Delüks Sürüm ile savaşmaya hazır olun! Delüks Sürüm içeriği: Neon Abyss Oyunu The Lovable Rogues Paketi: Titan'ın başarısızlıkla biten deneylerinin sonucu olarak ortaya çıkan iki ilave karakterin kontrolünü elinize alın: Katana kullanan Saya ve zihin büken Amir. Alter Ego DLC Paketi: Karakterlerin için bir dizi Alter Ego ile New Gods'a meydan oku. Chrono Trap: Chrono Trap DLC'si ile Neon Abyss'e yeni bir Sonsuz Mod ve Titan Chronos geliyor.