Neon Abyss
Neon Abyss, Hades'in oluşturduğu "Grim Squad"ın bir parçası olarak Abyss'in içine doğru ateş ederek ilerlediğin çılgın, rogue benzeri bir aksiyon platform oyunudur. Sınırsız öğe sinerjisi ve eşsiz zindan gelişme sistemi içeren her bir deneme, farklı bir deneyim sunar ve her bir seçim kural setini değiştirir. Ortalığı birbirine katmaya hazırlan! Oyun Hakkında Ateş et ve ilerle ile derin, rogue benzeri mekanikleri birleştiren Neon Abyss'te, bizzat Hades tarafından Abyss'in içine sızarak Yeni Tanrıları yenmek için oluşturulan bir özel tim olan "Grim Squad"ın bir üyesi olarak oynuyorsun. Ölüm son değildir, her öldüğünde daha da güçlü hale gelirsin. Gelişen Zindan Her bir denemede yeni odalar, öğeler, elebaşları, özel kurallar ve yeni sonları açabileceksin! Bu da özel oynayış stiline göre uyarlanan her bir zindanın eşsiz ve genişleyebilir olduğu anlamına gelir. Sınırsız Öğe Sinerjisi Her bir zindanda ilerlerken, rastgele düşen öğeler Abyss'e sızmana yardımcı olacak ve bu pasif etkiler tüm öğeler arasında üst üste birikebilir. Kaç tanesinin uygulanabileceğine ilişkin bir sınırın olmamasıyla birlikte elde edilebilen çok çeşitli kombinasyonlar her bir denemeyi benzersiz hale getirir. Hayvanları Yumurtadan Çıkar ve Geliştir Abyss'in derinliklerine yolculuğunda sana eşlik edecek birine ya da ilave ateş gücü veya yardıma ihtiyacın varsa özel bir yeteneği olan ve ne kadar uzun süre hayatta kalırsan o kadar gelişen rastgele bir hayvana dönüşen yumurtalar bulabilirsin. Mini Oyunlar Yardakçıları öldürmeye biraz ara vererek sana biraz ganimet sağlayan rastgele mini oyunlara katıl! Piyano Performansları, Meditasyon Mücadelesi, Dans Yarışmaları ve daha fazlasına katıl; hayatta kalmak çok daha ilginçleşiyor!