MultiVersus
5. Sezon, MultiVersus için son içerik güncellemesi olacak. 31 Ocak 2025’ten itibaren gerçek para ile yapılan satın almalar kaldırılacak. 5. Sezon 4 Şubat 2025’te başlayıp 30 Mayıs 2025’e kadar sürecek. Tüm çevrim içi özellikler 30 Mayıs’ta 5. Sezon bitişine kadar erişilebilir olacak ve sonrasında MultiVersus çevrim içi oynamak ya da indirmek için erişilebilir olmaktan çıkacak. Kullanılmayan Gleamium ve karakter jetonları Sezon 5 sonu olan 30 Mayıs’a kadar oyun içinde içerik satın almak için kullanılabilir. MultiVersus’u 30 Mayıs sonrası çevrim dışı oynamak için 5. Sezon’da yani 4 Şubat - 30 Mayıs arasında oyunun en güncel sürümünü indirin. KARAKTERLER Bugs Bunny, Batman, Arya Stark, Rick Sanchez ve çok daha fazla karakter arasından seçiminizi yapın. MultiVersus’ta her yıldızın savaşta sergileyeceği kendine özel hareketi, dünyası ve tarzı bulunur. Ekip büyüdükçe yeni kişilikler ve oynanış tarzlarıyla rekabet kızışıyor. HARİTALAR Batman’in Yarasa Mağarası, Jake ve Finn’in Ağaç Evi, Game of Thrones’un Taht Odası gibi efsanevi dünyaları epik savaş alanlarına dönüştürün. En iyi kısmı daha duymadınız! Düzenli olarak yeni harita ekleyeceğiz, eğlence asla bitmeyecek! MODLAR 1v1 heyecanını, 4 kişilik kargaşanın coşkusunu veya stratejik 2v2 savaşlarında takım kurmayı istiyorsanız o iş bizde. Tek veya eşli modlar için tasarlanmış sınırsız çatışma olasılıklarına sahip yepyeni bir PvE modunu da getiriyoruz. ÇAPRAZ PLATFORM MultiVersus, tüm platformlarda tam çapraz oynama ve çapraz ilerleme desteğine sahiptir. DAHA BİTMEDİ! Çekişme dolu Çoklu Evrenimizin her anı hareketli, siz de bize katılın! Düzenli içerik güncellemeleri ve devamlı geliştirmelerle daima büyüyen MultiVerse’de her defasında yeni bir şey sizi bekler. Unutmayın ki 21 Ocak 2025 ve daha sonrasında çıkacak içeriğin seslendirme/ses satırları yalnızca İngilizce olacaktır. Buna ek olarak, var olan karakterlerin 21 Ocak 2025 ve daha sonrasında çıkacak yeni karakterler ile olan etkileşimlerinin seslendirme/ses satırları da yalnızca İngilizce olacaktır. Desteklenen diğer tüm dillerde alt yazılar mevcut olacaktır.